21 april 2010

Tråkigt i bloggvärlden!?


När
eliten i Netroots är på samma buss
så uppenbaras en sanning.
Självklart är det personer som står bakom dessa bloggar och deras
egenheter och stil slår igenom men knytningen till den
Socialdemokratiska maktens kärna blir väl tydlig, i stället för
Netroots så ingår vi i Monas Massor.


Jag vill självklart också att vi ska
få en ny regering och att Mona Sahlin ska bli statsminister för en
rödgrön koalition, däremot blir jag lite tveksam till att mina
bloggande förebilder används som ”nyttig idiot”, att ta emot
valda delar av information, packa dem i personlig form och
distribuera.


Mitt intryck av Netroots toppbloggare
är trots allt mycket positivt och jag tycker därför att det är olyckligt att
deras integritet på detta sätt kan ifrågasättas.


Vi får de de närmaste dagarna om de
lyckas sätta sin personliga prägel på lanseringen av
mojligheternasland.se och jag hoppas också att det blir olika
vinklar på de historier som berättas inför vårt ödesval i
september.


Visca Mona y Visca Netroots!

rosen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , . Fler progressiva bloggar på Netroots

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar