25 februari 2011

Den samlade kunskapen hos alla dessa nätrötter!

Jag har precis haft en timma där jag suttit och gått igenom den negligerade Rss-readern där jag bl.a. prenumererar på alla inlägg på Netroots. Det innebär att jag förutom att få en mångsidig och modig bild av current events också har fått massor av lästips som jag tänker försöka hinna med under helgen.
Det är tips om artiklar om stort och smått.
Om jag kan få ge ett lästips så är det till den bästa tipsaren - Alexandra Einerstam a.k.a. HBT-sossen. Alexandra är min guru när det gäller att hitta lästips kring idéer som kan förverkliga "Det gröna folkhemmet".
Man blir också fascinerad av produktiviteten och mångsidigheten hos bloggare som Peter "Röda Berget" Johansson, Martin Moberg och knuffkungen Peter Andersson.
Men om ni också väljer att prenumerera på Netroots-feeden, ta minst en kvart om dan och gå igenom den, annars blir det så överväldigande när man väl kommer dit!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar