11 februari 2013

The Progressor

Jag kan snart lägga an en tre-års salut för den här bloggen och från att ha varit min enda politiska plattform är det nu den enda som inte är knuten till Partiet.
Numera har jag lyxen att vara anställd för att jobba med politik och har fått förtroende att representera i stadsdelsnämnden.
Allt detta hade aldrig hänt om jag aldrig läst Jämlikhetsanden . Frågan är om jag ändå är redo att gå vidare.

Just nu befinner jag mig på skidsemester i norra Värmland, mina dyrt hyrda skidor heter något så oerhört fräckt som Progressor.
Den progressive låter lite präktigt men The Progressor låter ju som en superhjälte, vad tycker ni, ska det bli min nya knick?
(Om ni tycker att ovanstående saknar skarp politisk analys rekommenderar jag något vi pysslade med på jobbet förra veckan. Godkväll.)

fler blogginlägg på NetrootsPolitometernBloggar.se 


Fler bloggar om: Politik 


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar